Úvod Užitočné informácie Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v tomto internetovom obchode.

 

Tieto všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu jasomzdravie.sk (ďalej len „obchodné podmienky“)
platia pre nákup na webstránke internetového obchodu jasomzdravie.sk (ďalej iba „elektronický obchod“),
ktorý prevádzkuje spoločnosť Jasomzdravie s.r.o., so sídlom Slovenskej jednoty 8, 040 01 Košice,
IČO: 47418915, DIČ: 2023872180, Nie sme platcami DPH, zapísaná v Obchodnom registri

Okresného súdu Košice I, oddiel: Sro, vložka č. : 33453/V, tel. č. +421 907 931 470,

email: poradenstvo@jasomzdravie.sk (ďalej len „predávajúci“).

 

1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásenych predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.


2. OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB
Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi záväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.
Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.


 V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo ku zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, bude naša firma objednávku po dohode s kupujúcím modifikovať a to nasledovne:

- kupujúcemu bude zaslaná emailom informácia o zmene ceny alebo dodávaného sortimentu spolu so žiadosťou o odsúhlasenie zmien v záväznej objednávke.

- kupujúci má právo zrušiť objednávku pokým by mu zmena ceny ,termínu dodávky alebo sortimentu nevyhovovala.

- v prípade nekompletnosti dodávky má kupujúci právo zrušiť objednávku.

- pokým kupujúci súhlasí s plnením záväznej objednávky aj na viackrát účtuje sa poštovné a balné len raz.
Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH. 


3. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Každú objednávku môžete do 24 hodín zrušiť a to telefonicky, či e-mailom a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby.


4. BALNÉ A POŠTOVNÉ
 Objednaný tovar vám zašleme poštou ako dobierku s jednotným poštovným 2,70 €. Pri objednávke a dodávke poštou nad 50,00 € neplatíte poštovné. Zákazníkom mimo Slovenska na požiadanie obratom zašleme obchodné podmienky.


Upozornenie: Bohužiaľ, Slovenská pošta, a.s. nedopaterním občas nedoručí do schránky oznámenie o uložení zásielky. Nedoručenie oznámenia však nie je spôsobené našou chybou. Týmto by sme chceli zákazníkov poprosiť, aby si na svojej pošte kontrolovali doručenie objednaného tovaru. Zásielku može pošta vydať aj na základe podacieho čísla, ktoré zákazníkovi na požiadanie zašleme. Za oneskorené doručenie tovaru spôsobenej Slovenskou poštou, a.s. nezodpovedáme!


5. DODACIA LEHOTA

 

a) Bežná dodacia lehota tovarov sú 3 dni. 

b) Pokial tovar nie je skladom dodacia lehota môže byť viac ako 15 dní - o predpokladanom dodacom termíne e-mailom informujeme kupujúceho.
c) Predávajúci má právo vybaviť objednávku aj čiastočne. V tomto prípade sa účtuje poštovné a balné iba pri prvom doručení čiastočného vybavenia objednávky.



6. VÝMENA TOVARU
V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.


7. VRÁTENIE TOVARU
 Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 7 pracovných dní od jeho prevzatia. V tejto lehote je potrebné nás informovať e-mailom alebo písomne. Tovar v originálnom obale môžete poslať poštou na našu adresu doporučene(nie na dobierku!!) Peniaze poukážeme na Váš účet alebo pošleme poštovou pokážkou do 15 dní.


8. REKLAMÁCIE A ZÁRUKA
Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť našej firme.

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.

Záruka sa nevzťahuje na:

a) nesprávnym použitím výrobku
b) nesprávnym skladovaním

Postup pri reklamácii:
1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, nejneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.
________________________________________

Zákony a predpisy:
- zákon číslo 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji
- zákon č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Copyright 2014 - 2017 © jasomzdravie.sk - pre Vaše zdravie a krásu